Ja, dette er virkelig sauekunst. Som takk for at jeg passet litt på tre fantastisk søte katter mens en venninne var på ferie, fikk jeg denne nydelige sauen. Den ene siden er helt glasert og andre er sort. 
Jeg håper det er mulig å se det fantastisk flotte fargespillet som er i denne glaseringen – i veldig lyse lilla – rosa – turkise nyanser. Jeg har veldig lyst til å prøve å farge ull som matcher denne siden av sauen.
Den andre siden av sauen er denne:
Like flott denne siden også, og veldig forseggjort.
Men som om ikke det var nok – så fikk jeg en eksotisk pose med ull – blanding av blårev og merino! Det kan det vel ikke være mange som har spunnet med. Lurer på hvordan de har fått tak i blåreven.
TUSEN TAKK!!!

